Skip to content

Skal mit udstyr returneres?

Opsiger du dit abonnement, skal du returnere det udstyr, som vi har stillet til rådighed for dig som led i din abonnementsaftale.

Returneringen skal ske til TMS fysiske adresse (findes i Handelsbetingelserne eller nederst på alle websider), og udstyret skal være emballeret og i ubeskadiget stand. Returneringen skal ske senest fem arbejdsdage efter abonnementets ophør. Du får en kvittering for returneringen af udstyret, når du indleverer pakken i et posthus. TMS er berettiget til at opkræve erstatning for udstyret samt et gebyr af dig, hvis udstyret ikke tilbageleveres rettidigt eller er beskadiget ved modtagelsen.

Returportal kan findes her: https://return.shipmondo.com/tms

 

Fakturering af udstyr som ikke bliver afleveret

TMS ønsker udstyret tilbagesendt, fordi størstedelen af dette udstyr istandsættes og genbruges. Derfor bliver man opkrævet, hvis udstyret ikke returneres. I handels betingelserne fremgår det, hvordan evt. opkrævning for ikke returneret udstyr påvirker slutopgørelsen.

Back To Top