Skip to content
Sletning af Zoe App Konto

Når ud sletter din konto fra Zoe App fjernes alt data tilknyttet denne fra vores systemer. Vi vil ikke have mulighed for at genskabe en slettet konto igen.

For at slette din Zoe App konto kan du følge disse trin:

  • Åbn Zoe App og log på med din konto
  • Er du administrator for en familie skal du sørger for enten at
    • Slette familien
    • Tilføje mindst en anden administrator til familien
  • Gå til Indstillinger
  • Tryk på Konto
  • Vælg Slet Konto nederst og følg vejledningen i appen.

Du kan altid skrive til support@techmadesimple.io for at få mere hjælp.

 

For at slette en familie skal du følge disse trin:

  • Åbn Zoe app og log på med din konto
  • Gå til indstillinger
  • Tryk på Familie administration
  • Vælg den familie du vil slette
  • Tryk på Slet Familie og følg vejledningen i appen.

Sletter du en familie vil alle data, statestikker og indstillinger for familien permanent blive slettet. Sentinel bliver fabriks-nulstillet og skal parres ind i en ny familie.

Du kan altid skrive til support@techmadesimple.io for at få mere hjælp.

 

For at tilføje en ny bruger som administrator til en familie skal du følge disse trin:

  • Åbn Zoe app og log på med din konto
  • Gå til indstillinger
  • Tryk på Familie administration
  • Vælg den familie du vil tilføje en ny bruger til
  • Tryk på Tilføj Bruger
  • Følg vejledningen i app

Du kan altid skrive til support@techmadesimple.io for at få mere hjælp.

Back To Top