Skip to content
HANDELSBETINGELSER HOS TECH MADE SIMPLE APS

Handelsbetingelser

  1. Generelle oplysninger

Tech Made Simple ApS
Holmegårdsvej 39
DK-3100 Hornbæk
CVR nr.: 40687939
E-mail: salg@techmadesimple.io

I tilfælde af udsolgte varer, leverandørsvigt eller udskudt leveringstid bestræber Tech Made Simple ApS sig på hurtigst muligt at informere kunden herom, samt hvordan parterne kan løse sagen – f.eks. ved kreditering af købet.

I tilfælde at webshop fremviser teksten “TEST” på produkter eller ved checkout, anses en eventuel ordre til Tech Made Simple ApS som ugyldig. Ethvert penge-beløb der er afgivet under TEST fremvisning vil blive refunderet til fulde så hurtigt som muligt.

 

Prisfejl

Hvis en pris åbenlyst er behæftet med fejl, og kunden rimeligvis burde have indset dette, er Tech Made Simple ApS ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

 

  1. Betaling

Mulige betalingsmuligheder:

  • VISA
  • Mastercard
  • Mastercard/VISA Debet
  • Tech Made Simple Gavekort

Betaler du med betalingskort, er dette gebyrfrit for private korttyper udstedt i EEA.

Der opkræves gebyrer på op til 3,25%, for brug af korttyper udstedt uden for EEA samt erhvervskort udstedt i EEA. Gebyret oplyses først på ordren, når kortnummeret indtastes.

Beløbet for dit køb trækkes først på din konto, når varerne sendes.

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesretten. Dette gør sig også gældende, hvis du betaler via PayPal. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside

 

Gavekort

Gavekort fra Tech Made Simple ApS udstedes elektronisk og skal indløses på vores hjemmeside. Indløsning foregår under bestillingsprocessen eller via din konto.

Gavekort kan udstedes til en værdi fra kr. 100 til kr. 3000. Hvis gavekortet benyttes til køb af varer til en værdi, der er mindre end indestående, vil den resterende værdi forblive på kortet.

Gavekort fra Tech Made Simple ApS er gyldige i 2 år fra udstedelsesdatoen og kan ikke genopfyldes. Ødelagte, stjålne og bortkomne gavekort erstattes ikke.

Gavekort udstedes i overensstemmelse med reglerne i lov om betaling.

 

  1. Fragt

Tech Made Simple ApS anvender fragtfirmaerne PostNord til levering i Danmark. Tech Made Simple leverer ikke til Grønland, Færøerne og andre lande.

Hvis du har valgt levering til en pakkeshop/pakkeboks, hvor der ikke er plads, vil din leverance blive omdirigeret til en nærliggende pakkeshop/pakkeboks.

Tech Made Simple ApS leverer kun til fastlandet, brofaste øer samt Bornholm.

Tech Made Simple ApS har tegnet en vareforsikring til dækning af varens eventuelle beskadigelse eller bortkomst under transport.

 

Specielt for erhvervskunder

Der er en formodning for, at en ordre er B2B, og derfor ikke betragtes som forbrugerkøb, hvis der står et firmanavn i faktureringsadressen.

I tilfælde af synlige fragtskader skal der reklameres samme dag, som varen modtages. For skjulte skader, skal der reklameres indenfor 5 arbejdsdage efter, at varen er modtaget. 

Reklameres der ikke indenfor ovenstående tidsfrister, kan reklamationen afvises. Reklamationer om fragtskader kan også afvises hvis varens emballage, og/eller forsendelsens indpakning, er bortskaffet inden Tech Made Simple ApS kontaktes.

Ovenstående skal forstås i overensstemmelse med købers undersøgelsespligt efter købelovens § 51 og er for erhvervsdrivende gældende ved både civil- og handelskøb.

 

  1. Erhvervskøb

Hvis der på din ordre er oplyst et CVR-nummer, eller der fremgår en virksomheds navn af faktureringsadressen, anses du for at være en erhvervskunde.

 

For erhvervskunder gælder følgende særlige betingelser:

  • Ingen fortrydelsesret
  • 12 måneders reklamationsret
  • Fragt i forbindelse med reklamationssager sker på egen regning
  • Erhvervskøb leveres med omdeling, hvorfor der vil være en fragtomkostning uanset ordrens størrelse
  • Vi opkræver kortgebyr på 3,25% for kunder, der benytter erhvervskort.
  • Gavekort udbetales ikke.

 

  1. Ophør af abonnement

Uanset grundlag, ved ophør af abonnement hvortil der er udlånt udstyr skal dette udstyr returneres til Tech Made Simple Aps inden for 5 hverdage efter opsigelsen.

Såfremt udstyret ikke er indleveret rettidigt, vil Tech Made Simple udfærdige en opkrævning for det manglende udstyr til fuld pris.

 

  1. Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Dette følger af forbrugeraftaleloven. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du gør dette ved at udfylde en fortrydelsesformular der kan findes på vores support portal. Hvis linket ikke virker kan du udfylde vores standardfortrydelsesformular og sende den på e-mail til salg@techmadesimple.io. Du finder formularen i bilag 1 nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Zoe Familie abonnement

Der ydes ekstraordinært 30 dages fortrydelsesret på Zoe Famillie abonnementet således at forbrugeren kan afprøve løsningen i husstanden uden økonomisk risiko. På http://hej-zoe.dk/min-konto/ kan dato for igangsættelse af abonnementet aflæses. Gøres brug af fortrydelsesretten skal udstyret tilbageleveres i samme stand som det blev modtaget, dvs. med original indpakning, kabler, materiale osv. Såfremt udstyret ikke modtages som ny-værdi, frafalder fortrydelsesretten for igangsat abonnement.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du kan bestille en returlabel hos os fra vores portal http://hej-zoe.dk/returportal. Hvis du har købt din returlabel hos os, hæfter vi, hvis der opstår en skade under transporten, såfremt varen har været forsvarligt indpakket. Læs mere om krav til varens stand ved returnering nedenfor.

Pakken skal sendes med omdeling til vores adresse, vi anbefaler PostNord, GLS eller Bring. Pakker leveret til pakkeshop eller pakkeboks vil ikke blive afhentet.

 

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

  • Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
  • Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt
  • Køb foretaget som erhvervsdrivende
  • Levering af serviceydelser (heri abonnementer) der er igangsat.
  • Gavekort udstedt i forbindelse med bundles, konkurrencer og salgsfremstød, kan ikke indløses til kontanter

 

Varens stand, når du sender den retur

Når du returnerer varen, skal den fremstå i salgbar stand og som ny. Dette betyder, at du må afprøve varen på den måde, der er nødvendig for at fastslå dens art, egenskaber eller den måde, hvorpå den fungerer. Du må med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du besigtigede den i en fysisk butik, men varen må ikke ibrugtages.

Hvis du har afprøvet varen på en anden måde, end hvad der er beskrevet ovenfor, og dette har medført, at dens værdi formindskes, er du ansvarlig herfor, og får kun en del af købsbeløbet tilbagebetalt. I visse tilfælde kan dette betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne retur.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen, da varen kan påføre sig skader undervejs i transporten, som du kommer til at hæfte for.

Bemærk, at dette især gør sig gældende for skrøbelige elektroniske komponenter.

Det kræves, at produkter, der konfigureres eller indstilles på din foranledning, nulstilles til fabriksindstillinger, inden de sendes retur som følge af fortrydelse.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi bestræber os på at refundere alle betalinger modtaget fra dig i forbindelse med købet, ekslusiv leveringsomkostninger, inden for 14 hverdage, efter vi har modtaget vare retur og behandlet din fortrydelses anmodning.

Vi tilbagefører automatisk pengene til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

 

Varen sendes til:

Tech Made Simple ApS
Holmegårdsvej 39
DK-3100 Hornbæk
Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker, som er afsendt på efterkrav.

 

  1. Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Du bedes oprette en reklamationssag eller kontakte os, inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

For de produkter der er påført et serienummer, er det en betingelse for din reklamationsret at produktet kan identificeres. Hvis serienummer ikke længere er til stede på produktet, og du ikke kan oplyse dette, kan Tech Made Simple ApS ikke behandle din reklamation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Der kan forekomme et testgebyr på DKK 250 pr. halve time inkl. Moms (dog maks. DKK 500 inkl. Moms), hvis det indsendte produkt testes fejlfrit ved Tech Made Simple ApS, eller det konstateres at reklamationsret ikke er gældende. 

Skyldes årsagen til fejl eller defekt at varen har lidt fysisk overlast, væskeskade eller på anden måde er blevet behandlet i uoverensstemmelse med producentens forskrifter, kan vi ligeledes opkræve et testgebyr.

Husk derfor altid selv at teste, om fejlen kan skyldes programmer, drivers eller andet, som ikke oprindeligt var installeret på produktet. Vi tester alle maskiner ved at genskabe til den oprindelige konfiguration. Testgebyret beregnes på baggrund af tid brugt i forbindelse med test og fejlsøgning.

 

Varens stand ved reklamation

Husk at pakke varen forsvarligt ind sammen med alt tilbehør, f.eks. kabler, læsbare medier og lignende, som er knyttet til det produkt, der reklameres over.

Skader på produkter forårsaget af betjenings- eller håndteringsfejl, modifikationer, installation af tredjepartssoftware eller groft misbrug er ikke dækket af reklamationsretten.

Husk at tage en kopi/backup af samtlige data. Tech Made Simple ApS kan ikke gøres ansvarlig for tabt data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af Tech Made Simple ApS måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.

 

Varen sendes til:

Tech Made Simple ApS
Holmegårdsvej 39
DK-3100 Hornbæk
Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan bestille en returlabel hos os fra vores portal http://hej-zoe.dk/returportal.

Bemærk, at der ydes 12 måneders reklamationsret til erhvervskunder.

 

  1. Persondatapolitik

Vil du læse vores persondatapolitik, kan du gøre det her: https://hej-zoe.dk/legal/persondatapolitik.

 

  1. Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte salg@techmadesimple.io. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse indgives til:

Nævnenes Hus
Mæglingsteamet for Forbrugerklager
Toldboden 2
8800 Viborg

– via Klageportalen for Nævnenes Hus: www.naevneneshus.dk

Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. 

Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med

bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse salg@techmadesimple.io.

 

Bilag 1 Standardfortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.

Til: Tech Made Simple Aps, Holmegårdsvej 39, DK-3100 Hornbæk, salg@techmadesimple.io

 

– Jeg/vi meddeler herved, at jeg/vi ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores købsaftale om følgende varer/levering af følgende tjenesteydelser:

  • [Vare / Tjenesteydelse #1]
  • [Vare / Tjenesteydelse #2]
  • Dato
  • Ordrenummer
  • Bestilt den
  • modtaget den
  • Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
  • Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse
  • Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Back To Top